UWAGA! Z powodu filtrów antyspamowych do właścicieli kont pocztowych z adresami: @poczta.onet.pl, @onet.pl, @wp.pl, @op.pl mogą nie docierać potwierdzenia zakupu. W związku z tym zaleca się klientom, aby podczas składania zamówień zapisywali sobie numer zamówienia na wypadek gdy zawiadomienie nie doszło. Następnie należy wykonać przelew na nr konta podany na stronie sklepu i wpisać w tytule przelewu zapisany wcześniej numer zamówienia.

WYJAŚNIENIE: Po wypełnieniu formularza "Twoje dane Szczegóły zamówienia" jeżeli osoba składająca zamówienie życzy sobie, aby produkt dotarł do niej - na jej adres, czyli aby adres do wysyłki był taki sam jak adres zamawiającego, to należy oznaczyć okienko "Shipping details - Same as Billing" - co oznacza - "Dane wysyłki takie same jak rachunku" i nie będzie konieczne wypełnianie drugiego formularza.
Jeżeli osoba składająca zamówienie życzy sobie, aby produkt dotarł do kogoś innego - na inny adres, czyli aby adres do wysyłki był inny niż zamawiającego, to należy nie zaznaczać (odznaczyć) okienko "Shipping details - Same as Billing" - co będzie oznaczać - "Dane wysyłki inne niż na rachunku" i będzie konieczne wypełnienie drugiej rubryki z adresem do wysyłki.

W sprawach związanych ze sklepem internetowym (dodanie adresu paczkomatu, zmiany w zamówieniach, anulowanie itp.) prosimy kontaktować się z osobą odpowiedzialną za wysyłkę Ryszard +48 570 323 768

Uwaga: Aby dokonać zakupu nie trzeba się rejestrować

należy nacisnąć na obrazek produktu lub wybrać z Menu Sklep 2

Kontakt

Adres:
Punkt informacyjny
Pl. Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów
Ośrodek mieści się w Tarnowcu
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon:
+48 696 775 852
Pobierz informację jako: Wizytówka